om mig

INFORMATION
Namn:
Domenique Salomon
Kön: Tjej
Ålder: Snart 15!!
Nickname:
Hårfärg: mörkbrunt med slingor
Ögonfärg: Gröna Bruna Gula


ANTINGEN ELLER

Kallt eller varmt: Varmt
Spets eller satin: Spets
Blått eller rött: Blått
Regn eller snö: Snö
Ull eller bomull: Ull
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: vår
Historia eller vetenskap: vetenskap
Matte eller engelska: engelska

MOTSATTA KÖNET
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Ja!
Vet den om det: Det vet han säkert .
Gillar någon annan dig just nu: Det vet man ju aldrig ;)
Vad tittar du på hos en man: hans ögon, hans ansikte
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja..

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA

Har du haft ett seriöst samtal: Ja de har jag väll
Kramat någon: självklart
Kommit sams med dina föräldrar: yes
Bråkat med en kompis: nej :)

GILLAR DU ATT

Ge kramar: nej :P
Ge massage: ja faktiskt
Gå promenader i regnet: aldrig

ÖVRIGT

Vad gjorde du förra sommaren: Turkiet med bästavän, umgicks med kompisar och ex.
Svär du för mycket: nästan aldrig
När duschade du senast: igår
Vilken färg är det på dina byxor just nu: svarta
Vilken färg är dina underkläder: brunt , svart
Vilken låt lyssnar du på just nu: ingen
Vad var det sista du sa: choysan
Vad är brevid dig just nu: farmor :)
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): har inget skrivbord, har bärbar data
Vad var det sista du åt: vita bönor gott va :D 
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Elin & Elin !
Har du en lavalampa: nej men hade när ja va mindre :)
Brukar du sjunga i duschen:ibland :P 
Vad får dig att slappna av: när min hund ger mig kärlek
Tycker du matte är svårt: ja
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling: fetaste villan!
Läser du ofta böcker: nej
Vilka länder har du varit i: många
Hur är vädret just nu: ganska mörkt ser inte men snö iaf
Vad gjorde du igår natt: sov
Vem pratade du sist med på telefon: ronnie
Vad gör dig glad: elin & elin :)

VART SKULLE DU VILJA ÅKA
För att shoppa:
ULLARED USA
För att festa: club cupol (hoppas alla knivsta barn garvar)
För att ha sommar: thailand!
Vill du ha barn: ah nu vill jag va på smällen -.- nej tack, men självklart när jag gift mig.
Vad ska dom heta: det är för svårt för att säga nått nu

DAGENS
Klädsel: mjukisar
Frisyr: uppsatt
Låt: MANBOY !
Tv: ja vet inte :/
Vill ha: sommarlov
Sjuka: satte mig i chokladsmet :(
Tråkigaste: min huvudvärk
Roligaste: inte skolan iaf

HAR DU NÅGONSIN

Sagt ”Jag Älskar Dig” till en pojkvän och menat det: ja annars säger man det inte -.- DÅ ÄR MAN TÖNT
Bråkat med ditt husdjur: hahah CATFIGHT
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: ja ;O

HAR DU NÅGONSIN VARIT I

Danmark: nej
Finland: ja
Island: nej
USA: nej men vill!
Tyskland: ja
Frankrike: nej
Luxemburg: nej
Spanien: ja
Italien: nej
Kroatien: Nej
Grekland: varje sommar!
Österrike: nej
Schweiz: nej
Thailand: nej men ja vill..
Kanada: nej
Brasilien: nej
Belgien: nej

EXTRA STUFF

Vad är du mest rädd för: att bli kär igen
Vart vill du gifta dig: Chile! :)
Vem hatar du verkligen: inget ja berättar för hela världen
Varit kär: ja jag är.
Har du ett jobb: nej
Gillar du att ha folk omkring dig: ibland, ibland inte
Är du ett hälsofreak:
Är du ensam nu: no
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: manboy :P

FAVORIT
Rum i huset: mittt sovrum för där finns sängen och tvn!
Typ av musik: de mesta
Parfym: Fizzy
Månad: juni
Mat: kassler med ris
Dricka: cola!
Tidning:
Film: många
Skådis: många  
Djur: hund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0