ojojoojoj

nu e det mitt program på tv ! jag ska somna till det som jag gjort varje kväll :)
kollade på det idag, de va skitläskigt , en kärring som kidnappade människor och gjorde
om dom till dokor, sydde i deras kroppar och sånt där.. för när hon va liiten hade hon
dockor som dina ända vänner sen försvann dom för hennes pappa gav bort dom därför
hon kidnappade riktiga människor ooch gjorde dom till dockor för dom andra gav hennes
pappa bort, fattar ni vad ja menar? jag tror inte det för knappt jag fattar vad jag menar!

Domenique "hjärta" Criminal Minds! bästa programmet!

men iallafall, ska sova ja ska ha uppdatgering imorgon jag lovar! puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0