mina tår..

.. mina tår fryser :( ja måste snart gå och lägga mig under tecket, så ja kan värma tårna! dom blev plötsligt jätte kalla och det gillar jag faktiskt inte :( Gud vad gott med melon tuggumi ller hur de nu stavas.. har ätit jätte jätte många nu men säg de inte till nån de får vara en hemlis ok? Mitt hås måste torka, vill inte sova med blött hår då blir min kudde blöt! Jag börjar bli trött, Jag måste nog sova snart de e viktigt med sömn ellerhur? Nästan lika viktigt som mat! fast Godis och cola är viktigare !! Om de inte fanns skulle man ju inte klara sig för man måste ju ha energi kickar ibland då blir man ju jätte mycket piggare! Nej men nu kan ja inte sitta och göra så här mer, för mina tår fryser ännu mer nu de e synd om dom.. tycker iallafall ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0