man har inte alltid ett svar

vad ska jag skriva? finns inget att skriva, men ändå vill mina fingrar bara skriva av sig hur mycket som helst, förstår ni hur jag menar? ja har mina stunder då jag skriver hur mycket som helst, stunder då jag inte skriver alls, stunder ja vill skriva men inte får fram nått.. eller stunder jag skriver skit som inte ens borde skrivas, livet e så komplicerat ibland jag har inte förstått mig på vad livet går ut på än, de kanske är de här? att de ska va så jobbigt hela tiden. livet får man bara ha en gång man ska ta vara på det man har, varför ska man då bråka med sina föräldrar så mycket om livet e så viktigt?Om man älskar varann varför bråkar man då? det finns många frågor som jag har, men jag hittar aldrig några svar till dom det känns så jobbigt, för ja tror att ja aldrig kommer hitta svar heller..


om man väl försöker så lyckas man :) ja fick en text trotts allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0