käärlek till er.. ni är bäst,



Jag har inte alltid visat att jag bryr mig om er, att jag älskar er, att jag stöttar
er & vad som händer med er.. det är inte sant för jag bryr mig även om jag
inte visat det på det bästa sättet som finns. Jag är kanske inte den bästa, men
det glädjer mig när ni säger att det inte finns någon bättre än mig och allt de där
även om ja inte betett mig bra tillbaks efter det ni säger till mig, jag vet det är
respektlöst av mig jag ska bättra mig. För jag älskar er så mycket utan er skulle
jag aldrig aldrig aldrig klara mig framåt i livet, ni två lyser upp min dag ♥



världens finaste systrar Rebecca & Alexandra, jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint..Ibland är det svårt att visa känslor...De vet att du finns där för dom i "vått och torrt"...De ser upp till sin storesyster och du är allt för dom. Jo, du e den bästa...Ni e de bästa!!! Ni kommer alltid att finnas där för varandra, stötta varandra. Det är det bästa med syskon, man har alltid någon att vända sig till...(Sen är det pest ibland också haha) Love u "mi" niña!

2010-03-04 @ 18:00:34
Postat av: elin h

gullig text bästavän, jag vet att du bryr dig om dom! och dom om dig, alla tre är söta :D hihihi

2010-03-04 @ 19:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0