Idag var jag i skoooolan!

idag var ja i skolan det gick suveränt bra! =) det var lasagne till mat men ja tycker inte om skolans.. men de gör nathalie iaf :P har lite bilder från idag också :) efter skolan åkte jag ner till centrum för att vara med elin h, hon skulle klippa sig och färga håret det vart skit snyggt! jag ska också färga håret snart! Idag hade jag min lugg framme hihi har haft den ett tag, men ingen har sett den inte ens min älskade pappa fören idag! :D har varit med elin hela dagen, runt åtta drog vi hem till mig för att äta det blev pytti panna eller va det heter, med såna där rödbetor med ägg till gott!


bara min vovve! :D <3

nathalie! :P

förlåt ja vet att ja inte fick lägga in den men gjorde det iaf ! :$ <3

älskar dig min bästavän :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0