♥ fredag kväll ♥

Igår åkte ja och elin h hem till mig runt 5 för att äta och fixa oss! vi gjorde köttbullar med makaroner och parmesan ost på makaronerna skit gott! vi var klara runt, nja jag vet inte 7 kanske, gick vi till gården lite snabbt och kollade in, inga där så vi drog till smedby och mötte upp alla andra:) senare på kvällen, drog vi till station mötte upp ronnie. sen till ladan :P men där va vi inte länge, & så tog vi bussen tolv från ryttargatan, vet inte riktigt när ja va hemma :S men jag gick och la mig direkt typ :P Nu ska ja duscha, sen möta elin och katja hoppas hoppas hoppas jag orkar röra mig från soffan också... ja har bilder från igår, men lägger in dom senare idag ! om ja har glömt bort de så påminn mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0