2009:
Hur har året varit för dig? - sådär
Bättre än förra året?  - nej
Någonting du aldrig kommer glömma ? -ja
Har du flyttat under året? -nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? ja
Isåfall vilken? - olika

KÄRLEK:

Hur har din kärlek varit under året ? - det bästa som hänt mig!
Har du varit kär? - ja och de e jag forfarande..
Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig?- mm saknar att höra det,
Har du haft ett hemligt förhållande? - nepp


SORG & HÄMND:

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - inget som ni behöver veta
Har  någon i din släkt avlidit? - ja
Har du slagit någon med knytnäven? - nej
Varit i slagsmål? - jo det har jag..


PERSONLIGT:

Har du gjort någonting du ångrar? - ja
Isåfall vad? rökning & dricka
Har du skämt ut dig? - det har jag säkert
har du ljugit för en vän? - ja
Har du varit ute en hel natt? - ja haha inget man glömmer :)
Har du blivit tagen av polisen?  - kanske kanske inte,
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - ja


SKOLAN & FRITIDEN.

Vilken skola går du på? - södervikskolan
Har någon varit elak mot dig i skolan? - nej inte i södervik
Hatar du något/någon på din skola? - haha!
Har du gjort något framsteg? - ja det tycker jag
Haft alla rätt på ett prov? - nej


VÄNSKAP:

Har du träffat nya vänner? - yes
Har du förlorat någon vän? - ja, men ingen ja saknar
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - ja
Har du gått bakom ryggen på en vän? - nej!
Har du ljugit för en bästavän? - kanske, vet inte 
Har du haft en relation med en vän? - bara vänskap


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0