åhnej mitt huvud gör så ont ! :'(

Jag ska upp till mitt rum, sätta på tvn byta om till en stor pappatröja, lägga mig under mitt mysa duntäcke.. och mysa med godis, sen sova! måste sova är så trött och mitt hvuud kommer snart sprängas nån har kastat in en bomb i mitt hvuud säkert.. :/ Har inte tagit några bilder idag, det kommer säkert bilder imorgon. imorgon funderar ja på att ändra lite saker i min blogg :P så den blir lite roligare! Anej juste imorgon ska jag till tandläkaren också halv tre.. ååhh vad jobbigt ja gillar inte att gå till doktor och tanläkare de e så jobbigt :/ men de e skönt, eftersom ja bor 2 minuter från tandläkaren! :D men nu ska jag gå upp och sova trots klockan bara e halv tio .. godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0