morning

ont i hela kroppen från igår. kan knappt röra mig orkar bara inte med de här har inte gjort nått fel förtjänar inte de här tycker jag.. jag förstår fortfarande inte.. Jag tar dig inte som en äkta vän, du tar inte mig som en äkta. & ja e glad över att ja vet hur du är så man slipper leva i en lögn. men säg inte att jag är falsk när det i självaste verkligheten är du. det är vad jag tycker, jag vet redan vad du tycker om mig tro mig jag tycker precis lika dant med dig.

Godmorgon iallafall. det jag nyss skrev var bara de som ja va tvungen att få skriva av mig. Idag ska ja va med elin h. längtar tillls middagen de blir kassler fett smskigt.. älskar det! känner mig seg idag. jaja, jag ska klä på mig nu sen går ner och äta sen dra ut tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0