GODMORGON!!

- hejsan! har precis vaknat ;) nej det har jag faktiskt inte men är helt klar nu fick tom i mig lite frukost en macka med leverpastej på fanns ingen ost den var slut :( och saft till. har duschat imorse också gjorde det dirket när jag vaknade. det är ganska soligt ute idag har ju inte gått utanför dörren än får hoppas på värme då också för har lite sommrigare kläder idag & bild på kläderna hinner ja tyvärr inte lägga in nu men det kommer sen!

men kan lägga beskrivning på kläderna:
- vet inte vad man kallar byxorna för typ tre kvarts byxor? vita med ett mönster på sidan. köpta i chile
- svart linne. köpt från hm
- en rosa runn blus eller nått över, vet inte vad dom kallas för typ linne tyg iaf. ;) köpt från new yorker
- örhängen med kors. köpta på gina tricot

Kommentarer
Postat av: Ida

Har bara en fråga :): Jag undrar om du nångång har varit blond och om inte skulle du vilja de ?? :D

2010-06-03 @ 18:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0