GODMORGON

vaknade för ungefär 20 minuter sen! är hemma hos stephi sov här i natt igen som jag gjorde igår ;) men snart ska vi dra in till stan ska kolla när hon spelar i eken cupen idag fast det regnar ute tråkigt med dåligt väder om man ska vara ute. sen hade jag tänkt att träffa elin karlsson också :) eller det var vad vi bestämde igår

igår var vi hemma hos mig en snabbis hämtade pengar sen tog vi bussen till donken och åt, sen tog vi bussen igen till elkas och därifrån gick vi till kyrkvägen och bytte buss till skälby hehe. vi träffade några sen gick alla till södervik så satt alla där i kanske 2 timmar. sen tog jag felicia och stephi bussen hem halv tolv vi var hemma kanske kvart i.

när vi kom hem kollade vi på avatar i typ 3 timmar. vi ritade på felicias ansikte medans hon sov sen kom alex in, då ritade han lite till.. sen vaknade hon haha hennes min hon fattade inte så mkt ;)

nu ska jag byta om, sen ska jag äta och fixa mig lite snabbt vi åker om 35 minuter, när ja kommer hem åker ja hem till mig och duschar och allt sånt där och självklart bloggar lite ;) sen så vet jag inte vad som händer ikväll! det är ju trots allt fredag :P men de är de ju annars varjde daag nu i 20 veckor -.- jaja, ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0