EN DAG KVAAAAAAAAAAAAAAAR ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA

.. hello! e på så bra humör sluuuuutar ju förfan imorgon oj hoppsan förlåt för mina fula ord men måste bara få säga det! och imorgon gäller det.. ska sjunga på skolavslutningen pinsamt va? eller aa e nervös iallfall.. sjöng för klassen idag vart jätte nervös hahaha. nu ska jag äta, sen fixa mig för ikväll ska ju niorna ha sin bal. och ja ska servera med alla girlsen kuul! sen ikväll ska elin sova hos mig också så ska möta upp henne efter balen najsigt värre känner att ja bara skriver och skriver inte vad ja skriver fingrarna bara rör sig automatiskt liksom cooolt va? jaja nu ska ja dra bilder kommer ivkäll! puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0