BLOGG

.. heeejsan! freeeedag yees. hm.. idag var ja i skolan det gick suveränt bra!! har fått G i so , e man inte grym? och G i musik känner mig ganska duktig det duger med G behöver inte högre bara man inte har IG i precis allt. slutade tidigare idag skulle sluta runt tre men vi fick sluta kvart i två vi spelade fotboll på våran rast medvåran lärare så fick gå hem när lektionen skulle börja gulligt va?

nu ska jag byta om fixa mig lite till ikväll ska ta bussen till elin k snart ska äta där orkar inte gå dit hihi lat som jag är.. sen ikväll ska vi väl hitta på nått hoppas jag! hörs seeen nångång om ja inte skriver mer idag så skriver ja imorgon ja lovar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0