Ny vaken

det kliar i ögonen fett med jobbigt visst? nej men de går nog över snart är bara trött, men har iallafall sovit ut somnade ganska så tidigt igår tycker jag runt ett när jag egentligen kan sitta uppe till 3 4 eller 5 vid datan? då är de skillnad tycker jag!  idag är de tisdag. jag ska till åkersberga i eftermiddag/kväll.

mitt akvarium till min fisk är inte rent nånstans måste fan ta och städa det men det är så jobbigt och tråkigt :( fast de var ja som ville ha fisken då får ja städa det själv.. inte för ja gjort de själv innan men ändå. helena e inte hemma hon åkte till öland för 20 minuter sen kanske med alexandra och rebecca. pappa e på jobbet.

måste duscha snart. ohh vad ja e sugen på att få skriva av mig skriverinte ens saker som är speciellt intressanta? men ändå det är nått för er läsare att läsa ellerhur :)


tjooobräää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0