hemma nu

eller kom hem ungefär vid 6 tiden idag, då drog jag och pappa o åt direkt eftersom ja va ganska så hungrig och han med! men sen vart jag mätt direkt så tog med mig de som blev över hem. Nu är de väl bara att ta de lugnt har ont i halsen och e hur trött som helst orkar inte gå ut då måste man ta bussen hit och dit så jobbigt. önskar ja kunde flyga med en filt på ryggen ganska coolt. slipper man gå 5-10 minuter innan hemifrån när man ska passa massa buss tider hela tiden.

är sugen på chips och cola, åhh det vill jag ha och de har jag faktiskt hemma!! :D tror nog ja ska lägga mig och kolla på en film sen.. skönt, fast aa. vet inte om ja ska röra mig ut i en timme iallafall bara för att liksom, så ja kan va med stephi hanna o petra tror jag? ett litet tag iallafall. kanske inte bloggar något inatt eftersom datan står i pappas rum.


kärlek är det bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0