godmorgon

vaknade för ungefär en timme sen har bara tagit det lugnt och ätit frukost de vanliga alltså. nu är jag bara hemma och ligger i min säng och tar det lugnt. sov hos mamma inatt. och igårkväll var vi först hemma hos elin k, sen drog vi till bippen alla tjejer alltså, jag elin elin felicia och amanda ;) sen kom hugo och aldin dit, senare kom oratile danne krille fille matte ronnie oskar forss eddie jesper och säkert fler killar men inga ja kommer på just nu. sen drog elin k och gabbi kom dit också. sen när ja skulle hem skjutsade alex mig och mamma mötte mig nere vid porten. sitt3er vid världens minsta mini data typ så de tar 1243 år för mig och skriva de här inlägget typ heheh.

ska ringa elin k, fråga vad hon gör :) hörs sen


älskar dig mest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0