måndag.

försov mig i morse, pappa och helena var inte hemma & rebecca eller sassa väckte mig inte! kom lite senare till skolan än vad jag brukar komma dit.. sen var det lektioner som vanligt. Efter skolan åkte jag hem till Jeff, sen åkte vi direkt och kollade på ny mobil till mig. Ska ha en lika dan som jag hade i samma färg. Den fanns typ inte inne, så dom beställde in den. kommer väl i veckan ;) på hem vägen hämtade vi upp john, sen åkte vi hem till Jeff och åt. köttbullar med makaroner :) sen kollade vi på tv, skulle ta bussen som gick 20 i nio, den kom til 5 över ist.. så vi hade snö krig ! jag vann för jag är bäst (: imorgon ska jag vara med elin holmsten<3 skriver kanske ett till inlägg innan jag går ifrån datan vi får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0