blev så arg!

torsdag fredag sen helg! vad jag längtar, vill bara sova ut tills jag vaknar av mig själv. idag började jag 10 över nio, tog bussen 08:54 var framme i skolan 8 över ungefär. Sen var det lektioner som vanligt. Jag gör framsteg!:) hade slöjd som sista lektion, träslöjd så klart! tjejer kan faktiskt också bygga.. min pall kommer bli så cool. jag slutade runt tre, då skulle jag till bussen men jag missade den. så jag tänkte jag kan lika gärna gå en bit sen stannar jag och tar bussen i fresta nånstans? så jag gick till ja vet inte vad busshållplatsen heter, men iaf så vart klockan 20 i fyra då bussen skulle komma men den kom aldrig! trodde den bara var försenad sen vart klockan fyra men aha då ska den ha kommit för 1324 år sen?! så ja väntade lite till, sen vart klockan halv fem då gick jag hem till jeff ist för jag frös så mycket hade ingen känsel i tårna det varså kallt! och bussen kom aldrig.

jag åt där också, kyckling med ris det var fett gott men starkt! hehe :)
nu är jag hemma tog bussen som gick 20 i tio, kom hem för 20 minuter sen ska snart duscha sen kolla lite på tv sen sova! för i morgon är det skola en ny dag och klara av hörs!


jag saknar dig min bästavän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0