1 vecka bara!

sladden till datan var slut så dom var tvugna att beställa in,så jag måste då vänta en vecka till tills jag får min data! men pappa och helena köpte en ny tröja till mig också, en mörk lila luvtröja med ljuslila text peak performance, så jag slipper ta helenas gråa hela tiden hihi.

jag stannar hemma ikväll istället, träffar ändå min älskling imorgon.. ♥ jag är ganska sugen på godis så ska väl gå och köpa lite snart :) om jag ens orkar röra mig! har varit en latmask hela helgen.. bara legat och slappat. jaja vad ska man göra sen? kolla på film kanske. eller ännu bättre, spela wii måste bli bättre än jeff på tennis! skriver senare ikväll i think


jag älskar min pojkvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0