nu är jag hemma!

hem ljuva hem säger jag bara! skönt att vara hemma nu, var med alla brudar såklart :) vi hade det skitroligt som vanligt dårå. har inte gjort något speciellt idag, varit i centrum med dom vanliga så träffade vi Sonja och Nathalie också. jag börjar få panik över min mun, börjar få munsår i mun gipan och det är inte kul! På måndag fyller min BEEBIS ÅR!  och nästa helg ska hon firas, då vet man redan nu vad man ska göra då! :) jag är så trött, måste sova.. tror jag iaf fast först måste jag äta nått och är sugen på varm choklad eller varm oboy vet inte vilket av det man ska välja (?) några nya låtar man bara måste lyssna på, eller iaf jag!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0