jag älskar dig,

idag vaknade jag klockan åtta men trodde klockan var hhalv åtta :/ kastade på mig kläderna, borstade tänderna sen sprang jag ner och klädde på mig ytterkläderna sen vare raka vägen till bussen. Hade egentligen inte ens behövt skynda mig eftersom bussen var typ 20 minuter försenad? sl bussarna på vintern är alltid sena.. fast dom att de va ganska mycket olyckor i stockholm därför va bussarna så sena:P

första lektionen var spanska vi kollade på film bara så de va skönt att ha det som första lektion så man slapp sätta igång hjärnan direkt:P andra lektionen var teknik i en och en halv timme :S då jobbade jag ju med gem, skulle skriva vad det var och sånt :D jätte kul.. sen hade jag lunch, köttfärssås med pasta det var gott idag!första gången ellerhur? efter var det so, då kollade vi också på film, bruce den allsmäktige, heter den så? :P efter de var det matte och det gick bra! sen hade vi svenska , då går brandlarmet :S sen efter de gick jag hem..

sen ska ju självklart bussen vara försenad igen! men den här gången var den 50 minuter försenad... den kom iaf hvuudsaken det;) nu e jag här hemma, sitter i soffan med världens sötaste choysan! det är min älskling, gulligaste saken som finns. en svart liten hårboll är hon! men ja älskar henne , mest av allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0