har man tråkigt så letar man!

Vad har du för bakgrund?
en bild på mig och julia i skolan
Hur mycket batteri har du kvar?
72 %
Vem ringde du senast?
elin karlsson
Vem ringde dig senast?
helena
Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
ingen aning
Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
mattias
Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
vilken tid typ?
Vad står det i ditt 52:a mottagna sms? 
kolla med helena
Vad står det i ditt första utkast?
du lever i min dröm så väck mig aldrig för då försvinner du..
Och ditt 5:e utkast?
har bara ett utkast
Vad står det i ditt första skickade sms?
Mm
Och i ditt första mottagna sms?
haha okej:P
Vad står det i ditt mottagna sms längst ner på inkorgen?
vakna nu själv? :P
Har du några sparade meddelanden?
ja
Har du något i utkorgen?
nej
Vad är rekord på snake på din mobil?
jag har inte det på min mobil
Vem är på plats 13 i din telefonbok?
Charley
Vad har du för kontakter som börjar på M?
malek, mami, mange, mattias B, michaela, micke, mittnummer, mobil info! ;)
Hur många sms har du skickat, samanlagt?
3186
Vad står det i dina anteckningar?
jag älskar dig j.
Har du privat nummer just nu?
men nej varför ens ha ett nummer då



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0