;(


även om jag vill o även om jag tror att du är borta ur mitt liv även fast du svor på att det alltid skulle vara vi att vara du och jag vill hata dig men älskar dig mer varje dag. Det var mera än ett år sen som du lämna mig ensam jag, jag har blivit sviken mera åter fått känsla. men du var speciell du har mitt hjärta i din hand men du har glömt bort mig helt nu, för du rinner ut som sand. När jag tänker tillbaka så fäller jag en tår, när du låg här bredvid mig känns precis som igår. när jag skriver det här river jag ut gamla minnen. jag känner sakta tårarna rinna nerför kinden, jag hade glömt det hur mycket du betyder va falsk att allt va borta aldrig svider att inte kunna prata som vi gjorde förut det ger mej en känsla av att livet e slut . Kärlek vad är det för nått skit den hittar aldrig hit nej den når aldrig fram varför är det såhär, vad ska man göra nu när kärleken är slut jag hittar inte ut varför blev det såhär.  Fan också jag trodde verkligen jag glömtde här men de e faktiskt väldigt svårt att under vika när du träffar andra som är bättre än jag som får dig på fall som dig må bra de som vi två hade betyder inge längre jag förstår inte varför vi inte ens är vänner. Gick igenom svåra tider men jag hade dig, bredvid du va som ängel vakaöver mitt liv, vi var tillsammans varje dagi mera än ett år är de så konstigt att jag tycker att de här är svårt. avv leva utan dig jag har lärt mig med tiden du och ja var inte menat för varann i livet. Kärlek kommer kärlek går  Jag trodde att jag glömt dig men alla minnen alla dagar påminner mig, jag känner inte kärlek längre men jag känner saknad ett stort tomt hål det är dig som jag saknar..............


Kommentarer
Postat av: elina

hahahhahahahah den här dikten har du tagit ifrån en sida på google, kärleksdikter hhahahhahah tönt !

2010-02-17 @ 08:22:05
Postat av: elinaa

i love sofijah

2010-02-17 @ 08:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0