bläää dikter hit & dikter dit.

Det sista du gav mig var ett leende
Ett leende som betydde mer än allt
Jag har gråtit mig till sömns för många gånger nu
Men jag ångrar ändå ingenting
När jag såg dig  .. det kändes som mitt hjärta stanna
Du är så grovt fin , det finaste som finns
Du har precis allt jag vill ha , men vad begär du från mig ?
jag skulle göra precis vad som helst för dig .
Du är den jag drömmer om , den jag vill ha
I mina ögon är du helt perfekt
Vi sa kompisar , men det kan jag inte klara av
Jag har för starka känslor för det
Jag tänker inte ge upp , för det är bara du som kan få mig hel
Det är bara du som kan få mig att le på insidan
Du har lärt mig vad äkta kärlek är , för du är min kärlek!
Och oavsett vad du eller någon annan säger så ..
älskar jag dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0