torsdag 9/12

Tagen från denice sundéns blogg http://ddenices.blogg.se/

1. Jag har insett att min senaste kyss var med en... kille ;)
2. Jag lyssnar på... G6
3. Jag pratar... som normala människor
4. Jag älskar/tycker om... mina vänner mitt liv ♥
5. Min första riktiga kyss... var med mitt ex
6. Jag avskyr när folk frågar... nått om mitt förra färhållande
7. Kärlek är... mitt största hat
8. Någonstans, tänker någon på... mig ;)
9. Jag kommer alltid att... älska min familj
10. Jag är hemligt förälskad i... kan man ju inte säga? hemligt
11. Sist jag grät var... pgav kärlek
12. Min mobiltelefon är... min man
13. När jag vaknar på morgonen... vill jag somna om
14. Innan jag går och lägger mig... smsar jag
15. Just nu tänker jag på... en gammal kompis
16. Bebisar... är knubbiga och söta
17. Idag har jag... varit i skolan
18. I kväll har jag... varit med frida linnea mickis elin
19. I morgon kommer jag... åka buss till skolan
20. Jag vill verkligen... glömma dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0