svar på kommentar

Anonym om http://amandahagestal.blogg.se/: gillar du emil bergström som kärlek då eller är ni bara vänner? Kan du berätta lite allmänt om honom, gillar han tex någon nu? :)
Inte för att jag gör det då om du tror det ;)

svar: hahah nej jag gillar inte emil som kärlek. han är min vän inget mer! lite anmält? han är en glad och trevlig kille, han är ganska pratglad av sig om han är på bra humör (som han nästan alltid är). han ställer alltid upp för sina vänner och man har alltid kul när man är med han. jag har faktiskt ingenaning om han gillar någon nu :P inget han har sagt till mig, tror inte han skulle berätta det för mig heller haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0