sega söndagar

Sitter vid datan i vardagsrummet och kollar på en film som heter ensam hemma 3 på kanal 4. Älskar ensam hemma filmerna, fast 2an är bäst tycker jag! :D mina underbara systrar klär julgranen medans min knäppa söta lilla hund ligger och sover under julgranen ♥ frida saknar att se sitt namn i bloggen säger hon, så kan ju berätta att jag sova hemma hos frida eklund i fredags ;) nöjd nu babe att du står med? :D tjarå frida! känner mig lite bättre nu än från igår, men har bara ont i halsen och huvudet lite.. men det går nog över hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: Frida <3

Jag älskar att se mitt namn i din blogg! Satt ja,jag är stolt! :) <3

2010-12-20 @ 14:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0