Sovdags snart kanske

tjofan! klockan är redan elva snart snabbt det gick. kom hem runt halv tio var vid södervik med emelie mardin robin emil john fialisa sofia k och linn. sen var de bara jag fia emelie mardin och robin kvar, och felicia b kom dit hon skulle va med fia. jag och emelie blev hämtade av hennes mamma och pappa vid busshållplatsen lite innan halv tio. gud va kallt det är ute nu! hade faktiskt ingen känsel i fötterna helt otroligt! ;) ja men nu blev klockan elva. pappa ska ha stickan (internet stickan) och jag ska sova så jag kommer upp imorgon för ska fan inte komma försent. gud vad jag skriver f*n måste jag sluta med men orkar itne radera alla dom orden i de här inlägget hehehe :) är hur trött som helst. GODNATT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0