Nu är det en ny dag!

Äntligen! :D en ny skön dag och jag vaknar i tid och har faktiskt redan duschat haha? helt otroligt att jag ens e pigg faktiskt men har sovit bra inatt och somnade inte allt försent inatt och de är bra. Idag vet jag inte riktigt vad man ska hitta på för kul något förslag? ska iallafall njuta av dagen och ha kul vad det än blir.

Min lilla vovve e jätte pluttigt sötful hiih! en liten hårboll som kommer och lägger sig på hela tangentbordet när ja skriver hon e knäpp men världens gulligaste.

Jag vaknade av ett massa skrik i mitt hus av mina små systrar kanske därför jag e så pigg för sånt vaknar man lätt av eller iallafall jag. saaaaaaaajk ha-ha-ha ja har redan tråkigt? ska äta och klä på mig snart.



jo men hej och godmorgon liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0