home sweet home

kom hem för ungeför en kvart sen. och idag vad har jag gjort? träffat stephi felicia och hanna så var vi hos stephi tills kanske halv åtta eller nått sånt. sen drog vi hem till hanna och åt. sen drog vi tillbaks till stephi och då var gabbi med oss också ♥ sen har vi bara varit där och tagit de lugnt. tog bussen hem med gabbi och hanna och nu e jag här hemma liksom tar de chill ätit pizza nu sitter jag och trycker i mig massa chips fett med najs! imorgon fick vi liksom ett måste och göra, så vi tänkte dra in till grönan ganska skönt nått roligt får man ändå ta och göra innan skolan börjar! eller har jag fel? nee precis liksom!


känns underbart att ha mina favoriter hemma igen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0