hej!

haha lite sent alltså.. klockan e halv elva, idag har jag varit i skolan så duktigt av mig!
efter skolan åkte jag till grimbo mötte alla tjejer. sen drog ja gabbi och kicki hem till mig snabbt sen hem till gabbi och somnade framför tvn typ? sen drog kicki hon skulle äta hos danni och vi förtsatte slöa sen blev jag liksom hungrig så pappa hämtade mig runt kvart över sju åkte hem, åt snabbt, ringde emelie träffade henne va vid grimbo köpte cola gick upp till grimsta sen mötte vi nina danni och kicki sen deras killar. sen drog dom hem vi fortsatte sitta där sen mötte vi en. sen hem liksom och nu har jag duschat! :):):)


imorgon flyttar jag feeeet med najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0