Godmorgon!

vaknade för ungefär 2 och en halv timme sen kanske? vaknade klockan tio.
igår var de lördag orkade inte blogga var ganska upptagen ändå så. Det började med att jag vaknade runt tio igår med,  gick ut efter en timme mötte emelie på mitten av gatan sen drog vi oss hem till henne där emil denise och jennifer var. sen drog jag denise och jennifer ner till centrum och mötte elin holmsten. sen tog vi bussen tillbaks, jag och elin gick hem till mig och åt jennifer och denise hem till emelie för att duscha och sånt. sen när vi va klara gick vi till dom andra. sen fick vi för oss en idé , att vi skulle åka moppe! så de gjorde vi  :) om man e grym på att köra? svar: JA! om jag hade hjälm? svar: JA! om jag skjutsade nån? svar: JA! heheh. sen åkte vi till emelie igen och åt. sen chillade vi där ett tag, sen till bredden där alla andra var vad vi gjorde där orkar jag inte berätta.
sen kom en kompis och hämta mig och vi åkte hem till mig, somnade tidigt runt ett tror jag faktiskt :S har blivit jätte förkyld också. hur jobbigt som helst!


grönalund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0