19 timmar och en kvart sen

woooohhw reched? hahah. ingen fattar knappt jag..
idag var jag iallafall i skolan hade lag dag gick jätte bra slutade runt ett, var fett med god mat i skolan! sen efter skolan kom helena och hämta mig och sofia vi åkte hem till mig och åt. sen centrum ett tag träffa söder och totte satt med dom ett tag sen tagga vi hem sådära ;) nee men iallafall sen åkte vi hem till mig igen ja bytte om sen ut till grimbo träffa på felicia amanda elin k några killar och mammsen där. sen drog vi hem och åt och nu väntar ja på sofia! hon ska ta bussen till mig om 3 minuter typ. hareeee bra förfan. åt god mat feta najs nu är man ny duschad också ännu bättre. puss och kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0