varför just jag! :(

nu känner jag att ja inte vill sitta vid datan nått mer fast jag är världens piggaste tjej.. Jag tycker ganska mycket kretsar runt mig fast de kanske inte är så men känslan är så iaf. Jag vill glömma dig försöker så mycket varje dag men de blir bara svårare och svårare. Jag låter dig vara och ska fortsätta med det nej men herregud vad har hänt med mig?! jag som alltid brukar vara den glada pigga tjejen i min blogg ingen deppig tjej, aldrig varit det och ska inte va det heller vad tråkigt de blir då :( Jag är den lilla tjejen som är glad för de mesta.. men ibland måste man dela med sig att man inte är så glad som alla tror, nu har jag gjort de men allt blir bättre tiden läker alla sår visst? :) hoppas jag att det gör iallafall! Kärlek är bara bajs!! men nu ska domenique sova, imorgon är den glada vanliga domenique tillbaks igen ;)



Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0