svaren från frågestunden

Postat av: sofie
1 vad är ditt bästa ämne i skolan??
2 sämsta ämnet i skolan??
3 vad brukar du göra efter skolan??

svar: Mitt bästa ämne i skolan är nog bild!
Mitt sämsta ämne i skolan är nog engelska men de börjar bli bättre!
Efter skolan brukar jag vara med kompisar, plugga och dansa
 

Postat av:
1 älskar du jeff forfarannde??
2 vad är din hund för ras och vad heter den??
3 om du skulle välja bort än vän vem skulle det vara då??

svar: Ja jag älskar han fortfarande men inget ja brukar tänka på!
Min hund är en powder puff, och den heter choysan! =)
Jag skulle aldrig välja bort en vän även om ja va tvungen. 

Postat av: H
Vad har du för betyg?
Hur kan du vara så fin och smal ;O?
Vad använder du dör smink på vardag/helg?
Hur olång är du o hur mkt väger du?
(Kanske en känslig fråga)
Tekniskt sett så har du fått mer än 20 frågor, så kan du inte svara nu :)?

svar: Har helt okej betyg som ja är stolt över.
Hur ja kan vara så fin och smal? ingenaning faktiskt ;)
använder normalt smink, puder mascara ögonskugga
Jag är 161 cm lång, och hur mycket ja väger vet jag faktiskt inte har inte kollat min vikt på ett tag
 

Postat av: Frida
1.Om du vann en miljon vad skulle du göra me pengarna?
2.Skulle du kunna dö för nån du älskar?
3.Är du snygg eller söt?
4.Hur skulle du beskriva dig sj som?
5.Tänker du mycket på ditt utseende?

svar: Om ja vann en miljon skulle jag resa utomlands! och shoppa såklart
Ja jag skulle kunna dö för nån jag älskar.
Snygg eller söt? vilken fråga, föredrar nog söt inte snygg.
 

Postat av: F
Varför är fritz så snygg?

svar: hahaha de visste jag inte! 

Postat av: Mandu
Varför är du så söt mitt hjärta =)

svar: hihi, tack älskling de vet ja faktiskt inte ;) 

Postat av: P
Varför är peter så snygg?

svar: men hej peter, är du? det visste ja inte heller.. :) 

Postat av: Negar
Ungefär hur många läsare har du?
Har du nån idol/förebild? isf vem?
Vem är din bästa vän?
Vilket land kommer du ifrån?
Vilket språk pratar du hemma?
Kram:)

svar: Jag kan ha runt 70 till 80 läsare per dag.
Nej har ingen förebild eller idol ;)
Min bästavän, har inte en har 4. Elin h Elin k Mickis & Gabbi 

Postat av: sofia karlsson
varför är du så söt? GALET :D

svar: hihi tack ;) vet inte :p finns inget bra svar på de 

Postat av: Linda
när förlorade du din oskuld?
hur länge va du och jeff tsm och varför tog det slut?
har du bara haft sex med jeff?
är det bra mellan dig och stephie nu och mellan dig och julia? är du något med julia?
har du någon på g nu?
vad använder du mest, leggins eller jeans? sminkar du dig varje dag?

svar: Ja va 14 år när den försvann och de va med rätt kille så inget man ångrar i dagens läge.
Ja och Jeff var tillsammans i 7 månader ungefär fanns ingen speciell anledning till varför de tog slut.
Japp bara med han.
Ja de är helt okej mellan mig och stephi vi umgås ganska mycket nu fär tiden. Jag och julia går i samma klass vi träffas varje dag i skolan & ja har aldrig bråkat med julia vet inte vart folk fått de ifrån :S
nepp har ingen kille på g
nu :)
Ja använder nästan bara leggings det skönaste som finns! sminkar mig för de mesta, kan hända nångång att ja inte orkar 


Postat av: tara
älskar du mig? (a)<3

svar: hej tara! klart ja älskar dig :D 

Postat av: FäääritZ
Hur är det med din tumme?
Har du ont i tummen?

svar: min tumme är som vanligt,
ja jag har fortfarande ont i tummen 

Postat av: j
vem är din absolut bästa vän ? 
har du kille just nu ?
har du bra betyg i skolan ? :)

svar: Min bästavän, har inte en har 4 fortfarande.
nej har ingen kille
ja mina betyg är helt okej


Postat av: vanessa
Välj ut 5 vänner du verkligen vill hålla kvar för livet
Hur många läsare har du?
Vilka bloggar läser du?
Kram

svar: Elin, Elin, Mickis och Gabbi de va mina 4 närmaste men klart man vill ha kvar alla !!!
Har runt 70 läsare
Jag brukar inte läsa bloggar så ofta kan hända ibland


jag hoppas svaren var bra och de ni förväntade er, nu ska ja sova godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0