rosa

hej bloggen, förlåt om ja inte bloggat så mycket men har inte hunnit sitta vid datan så mycket!
men nu är jag hemma iallalfall. Idag har jag varit med elin k, hon sov hos mig sen var vi med sabrina.
vi åkte till södervik och träffade amandah, vi var där en stund sen åkte vi till centrum för att
möta sofia som kom hem från fjällen idag! har saknat henne massor =) och felicia kom också hem idag
vi drog till station och mötte upp henne har självklart saknar henne också! Nu känns de bra när båda
är hemma. Imorgon är det skola... gud vad jobbigt!

gick in på fb nyss, hittade massa nya bilder som elin har lagt upp från sommaren 09 när vi var i turkiet!








du är världens bästavän, jag älskar dig så mycket och du kommer
alltid alltid alltid betyda mest för mig älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0