Jag gör allt för att överleva och må bra utan dig.

Domenique Salomon ~ Jag vet inte vad folk får för första intryck av mig, men ärligt talat så bryr ja mig inte. Jag är den jag är, älska mig eller hata mig inget ja kan bestämma. Jag umgås med dom ja umgås med, ingen kille i världen kan få mig att lämna mina vänner igen ingen. Mina vänner är äkta och jag har tur som har dom. Mina vänner är bra för mig, utan dom skulle ja inte klara mig. Precis som ja trodde ja inte skulle göra utan dig, men tur att ja har folk som ställer upp för mig och förklarar för mig att du är ingenting att kämpa för de gör ont att höra de dom säger men blir så glad innerst inne när ja vet att dom bara vill mitt bästa. Jag är kanske inte den bästa tjejen man skulle kunna önska sig, men ja e männsklig precis som alla andra människor i världen och lika mycket värda som alla andra. mina vänner kommer först, killar är bara ett plus i livet, dom är de extra preecis som vi är för dom.. det är inte ett måste med kärleken, men de är en fin sak att ha. när man väl har hittat den så ta vara på den men var försiktiga med att bli sårade. de är det värsta som finns. Du betydde mycket för mig, det gör du fortfarande. känslorna dör snabbare än vad man tror, men långt in i mig så älskar ja dig fortfarande och kommer alltid att göra! man minns alltid sin första kärlek. precis som man alltid minns sin första bästavän. Du var både och för mig, vi lever idag två helt olika liv. ibland vill ja ändra på det, men ibland inte. Du har de bättre utan mig och de räcker att du e glad då blir ja också det :) att fälla en tår för en underbar kille då och då är ingen fara när man e själv. men man ska inte visa de för nån speciellt inte för killen. jag känner fortfarande din närhet och alla minnen finns kvar. 7 månader ja fick, och 3 månader har gått. inget känns speciellt bra, men tiden läker såren hur lång tid det än tar.. men jag saknar dig de gör jag.


jag har iaf världens bästavänner, som ställer upp och älskar mig för den jag är och respekterar mig.. tack för allt!
(låten är från nathalies blogg, hittade den där sjukt bra låt!)



keith urban - only you can love me this way


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0