happy face

Jag älskar mitt liv, det är så bra. Jag har ingenting att klaga på ingen kille att gråta för.
Jag har bara världens bästa vänner som alltid ställer upp för mig som lyssnar på mig när
jag har nått att säga, som förstår mig och stöttar mig så mycket dom bara kan. Mina vänner är
äkta.. Så säger man alltid sen visar det sig att det var fel. Men mina vänner är faktiskt äkta
dom ger aldrig upp med mig hur jobbig ja kan vara mot dom så menar ja bara väl! jag skulle
aldrig aldrig aldrig såra mina vänner med flit. Och ingen kille kommer någonsin få komma före
mina vänner igen, aldrig igen. Tack för allt för att jag har er vid min sida älskar er så grovt mycket.

Min födelsedag med bästavänner!

jag älskar dig, storasyster <3

min älskling love u

michaela <3

<3 alltid vi

<3 babe

felicia min sunshine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0